Deletedmom009 bnde sezeryanla dogum yaptm 4 gün snra bnmde bebeğimi kuveze koydular ışık tedavisi başlıcak dediler bebeğimi aldılar ana kucağını bomboş verdiler nba ağlayarak eve gittim zar zor yürüyorum zatn dikislerimden o an dikisleri faln düşünen kim bebeğimi hastanede birktm onu bırakıp gitmek çok kotydu😢 24 saat ışık tedavisi gordu gece gündüz süt sagip götürüyo dum sonra düşmüş sariligi ışığı kapatcaz müşade altında kalck dediler ve iyileştin ertesi gün evimize geldi her saat bazı emziriyorudm hiç gecmicek sanıyodum geçti suan 6 bucuk aylik olduk inşallah sizin de geçer merak etmeyin her cocuk da genelde oluyo çok cok geçmişi olsn🙏