Bebegim 11 aylık olmak üzere son 1 buçuk aydır asla zaptedeyorum öncesindr çook amıllıydı aglamayı bile bilmezdi kitap okurduk oyun oynardık vs ama şu bir aydır hiç bişiy yapmak istemiyo sürekli kucaga gelmek istiyo herşwyeeee aglıyo tanıyamıyorum psikolojik olarak yıprandım resmen. Dışarıda keyfi çook yerinde hergün dışarı çıkarıyorum en az 1 saat eve gelince başlıyo tekrar aglamalar durmamalar. Deli gibi uykusu var ama asla uyumuyo abartısız 2 saat her uykusunda uyurmak için ugraştırıyo sizlerde durumlar nasıl?