Kızlar merhaba. Oğlum 6 buçuk aylık. Sütüm kesileli 2 ay oldu. Bebeğim hala mememe gelip ağlıyor mamayı reddediyor. Düzenli sağımla ten temasıyla süt geri gelir mi ? Aranızda sütünü geri getirebilen oldu mu ?
Bestlak
Süt arttırıcı çatlar
B12 vitamini
Çemen otu hepsini denedim şu an sadece çok açık renkte bir iki damla geliyor. Çok üzülüyorum evladıma yetemiyorum gibi geliyor. 😔mamayı alsa içim rahat edecek ama onuda kabul etmiyor.