Gezginprenses ayyy o yolculuk bende doğum iznine ailemin yanına gitmiştim tabi izin bitince eve dönerken oda eşim ve arkadaşı araba ile bizi almaya geldiler 5 saat bende oğluşum da mahvolduk ağladı ağladı ağlamaktan yoruldu uyudu kucağımda uyandı yine aynı ağlamaktan ter içinde kaldı tabi üstünü değiştirmek mümkün mü 5 saat 5 yıl oldu hasta olacak diye çok korkmuştum o kadar terlemeye yaşına girene kadar seyahat planlamıyorum ayy çok zor