Bebekcino Y_oo babyme kullandım ilk fakat buzluktan çıkarttığımda koku sinmişti süte şimdi mochş kullanıyorum çok memnunum koku yapmadı
acabahamilemiyim Y_oo ben aldım ama bana fazla geldi hiç açılmamış kutu var ben de düşünürsen satarım Uygun’a