Kızlar oğlum 10 aylık bizimkinin devamlı eller ve ayaklar bilek kısımlarından kıvırır heyecanlanca özellikle daha çok vs bunu video ya çekiyordum o an birden anlık bir şekilde irkildi böyle üstü titredi gibi ve gözleri açtı üşürmüş gibi. Doktorumuza sordum eller ve ayakları bu şekil oynatması birşey ifade etmez ama aniden irkilme göz açıp seyirme nöbet geçirirken olabilen durumlar sara gibi çocuk nörolojisne gidip eeg çekinmenizi istiyorum en kısa zamanda dedi. Birşey olmayadabilir içimiz rahatlar dedi. Şimdi aşırı korkuyorum çocuk nöroljisne direk gidilmiyormuş 3-4 tane özeli aradım orda da yok cuma çocuk doktoruna gidip yeşil alan açtıracağım nöroloji bölümüne. Devamlı olması gerekmez mi bu tarz durumlar biz 10 aylığız ben ilk defa şahit oldum buna oda 1 2 sn sürdü hatta farketmem bile videoyu arkadaşa gönderdiğin de o söyledi neden irkiliyor diye baştan izleyince fark ettim başına gelen varmı bilgilendirir misiniz