Ozlem2904 çocuk bilmiyor ki , bir anlık dürtü ile yapıyor. 3 haftadır böyle .Geçen sene komşumun kızı da öyleydi , kızıma çok zarar verirdi ,belki de o bilinçaltına yattı. O kız şuan çok uslu bir çocuk oldu. bunlar sanırım bir süreç . İnanın o kadar çok konuşuyorum ki kızımla . Ama yine de yapmak istiyor . Ve ben çoğunlukla engel oluyorum . Ama bir iki defa engel olamadığım durumlar da oldu . Kızımı 2 hafta parka çıkarmadım ben . Eve herhangi misafir çocuğu da almadım.Nolur nolmaz diye . Ama sonra düşündüm kızım bu şekilde asosyal olacak iyice. Bugün ilk defa çıkardım ama sonuç hüsran oldu