Kızlar herkese selamlar
Eşimle aramız iyi değil boşanmak istediğini söylemişti eski postlarımdan okuyabilirsiniz ben de anneme geldim ama henüz söylemedim aileme çünkü daha ortada bi dava yok eşimde anneme gelip kalıyor bizimle annemde kalıyoruz çünkü sütüm azaldı stres üzüntüden dolayı yemek giyemiyordum ama burda da kendim diken üstünde gibiyim ben öyle anne sevgisiyle büyümedim annemin canım kızım dediğini veya saçımı okşadığını bile bilmem kızım emzik tutmuyor hiçbir şekilde sevemedi bir sürü emzik aldım ama tutmayınca tutmuyor ve memede uyumayı seviyor memede durmayıda sevdiği için ben evime yetemiyorum her iş kalıyordu kendi bakımım dahi haftasonı evime gitmeye karar verdim çünkü düzenimi özledim bu böyle gidemez bi şekilde rutin oluşturmam lazım alışmam lazım bebeğimde alışması lazım tavsiyelerinize önerilerinize çok ihtiyacım var nasıl düzene sokabilirim hayatımızı