Oğlumun bebeklikten beri egzamasi var geçti gibiydi ama son Bi kaç aydır iki kollarında olmaya başladı ve çok kaşınıyor hemde kıpkırmızı kuru . Çocuk doktoruna götürdüm egzama kremi verdi ama sürdükten 1 2 hafta sonra tekrarlıyor kortizonlu olduğu içinde sürekli kullanılmıyor doktor sürekli nemlendir dedi ama geçmiyor. Nemlendirici kremler gecirmiyor 2 hafta kadar once Bepantolun egzama kremini aldım geçirdi gibiydi yine devam ediyor 3 gündür falan daha da arttı. Ne kullansam geçer. Şimdi özele goturucem ama çocuk doktoruna mi cikarmaliyim yoksa cildiyeciye mi