Ezoooooo ben e bebekten baby me marka çamaşır suyu tozu alıyorum genel olarak ben memnun kaldım. Yıkamafan önce ki gece kaynar suya basıyorum leke çıkarıcıyla bunu göz kararı çamaşır adedine göre yapıyorum sabah kalkıp makinaya atıyorum. Daha pahalı ürünler var ama bana bu ürün hem uygun hemde iş görür geliyor. Birde genelde lekeli giysileri makinaya atmadan her zaman kalıp sabunla çitiler öyle atarım oda temizliyor