Esma1993 Kizim iki aylik oldu ve dr kan uyusmazligindan oturu kan degerlerimiz yikima ugradigi icin kan degerlerimizin dustugunu soyledi kan ilacina baslatti ama bunun kullaniminda kilo basina 2 damla damlatin diyor kullanan var mi ?
Esma1993 Dbd 2 aylik oldugu icin dr kilo basina 2 damla dedi bir arkadasim kilo basina 1 damla demisti ama herhalde farkli damladir o dedim fazla mi veriyorum kizima 4 kilo suan 8 damla mi vermem lazim
Dbd Gec gördüm. Bunun değerligi farklı öncekinde bende kilo başına 1 damla kullanıyordum. Kafanız ondan karışmıştır doktorunuzun dediği gibi 8 damla kullanın bence