Arkadaşlar yazın benim evim çok mu çok sıcak dayanilmiyacak gibi güneş arka tarafa yatak odamdan doguyo oturma odasına balkona güneş vuruyor tepede duruyor batarken de mutfağım da batiyo tam yemek saati hem ocak önünde hemde güneş önünde oluyorum. Simdi sorum şu 2 3 gündür çok sicak atletli duruyorum evde çocuğum 15 aylık pantolonunu ben giydiriyom o çıkarıyor acaba ona da mı sıcak. Üstünde kısa kol zıbın bide uzun pijama takim acaba çocuga yazlık kıyafet giydirmelimiyim. Yada gündüz yazlık gece de uzun kollularinimi giydirsem