Ftmdayan Kızlar cerazette hapını 5 aydır kullanıyorum siz kullandığımızda ek korumaya gerek duydunuz mu bu ilacın dozajının yüksek olmadığı söyleniyor o yüzden hamile kalma riski varmış doğrumu bu bebeğim daha çok küçük o yüzden çok korkuyorum 😢