yaybebegi evet bizim kendi doktorumuz özelde o istedi ama maalesef çok fazla fiyat verdiler, sonra çam sakuraya gidelim dedik orada çocuk doktoruna muayene olduk. Alerjilik bir durum yok vs dedi zor ikna ettik testler için. Biz geldik test istiyoruzda olmuyor yani 😵💫Oda öyle kayıt açtı sonra çocuk alerjiden randevu için bekledik işte. Ona sıkıntılarımızı anlatınca neyse ki sorun çıkarmadan evet risk var bakalım dedi.. hastanedekiler 5ten sonra randevu bulunabildiğini söylemişti bize, ben bulamadım ama şans belki size denk gelir bakarsanız akşam üzeri Bakın 🌸