Sehercomak1301 2 ay 12 günlük kolik bebeğim var 1,5 aydır bittik tükendik resmen bebekliğini yaşayamadık sizin kaçıncı ayda bitti yada azaldı
KBC Sehercomak1301 ahh en iyi ben bilirim çok zordu 3.ayla azalıp bitti Allah yardımcınız olsun az kalmış 🙏 ama hala daha böyle çok sessiz sakin bir bebek değil 9 aylığız
kahvepres Sehercomak1301 resmen beni anlatyrsn malesef bizde bitikkk kendni sevdirmesne bile izin vermiyor bi yere bile gidemyrz
witcher Sehercomak1301 6. Aya giriş yaptıgımızda bitti ama tamamen sakin bir bebek olmadı hiç bir zaman uslu uslu oturmasını bekleme şuan 1 yasında hep kucak ve ilgi istiyor. Allah yardımcın olsun o günlerim geçti çok şükür 🙏🏻 2. Bebeği istemiyorum kızım sayesinde 😀
Sehercomak1301 KBC inşallah 3 ayda bizimde biter diye umuyoruz ağlama krizine girmediği günü görmek istiyoruz o kadar ağladı sessiz sakin olur inşallah diyoduk desenize öyle olmıcak
Sehercomak1301 kahvepres ah bebeğini bebek arabasına koyup gezenlere imrenerek bakıyorum evden çıkamıyoruz bizde çıksak bile apar topar geri dönüyoruz ağlamasından sizinki şuan kaç aylık
Sehercomak1301 findikbrnlu0_ bittikten sonra nasıl bir bebekti kolik bebekler süreç bittikten sonra uslu olmadıklarını söylüyorlar
alya00 Sehercomak1301 47 günlüğüz bebeğimde bende mahvolduk. Çok zor😞 ağlama krizleri tutuyor uyumuyor saatlerce besleyemiyorum da aç kalıyor . Çok üzülüyorum üzüntüden sütüm azaldı. İnşallah bir an önce düzelir . Allah herkesin yardımcısı olsun
kahvepres Sehercomak1301 bizmkide 2 ay 20 günlük dün gece tatli yemeye cikalm dedik burnumzdan geldi ewe nasil gldgmzi bilemedik malesf
12-12-34-76 Sehercomak1301 benim bebeğim şu an 6 aylık sizin hayaliniz benim de hayalim bebek arabasını bazen parcalayasim geliyor
Sehercomak1301 kahvepres inşallah 3 ayda sizinkide tamamen biter doya doya dışarı çıkabilceğimiz zamanlarda gelcek inşallah Allah yardımcınız olsun
Sehercomak1301 kahvepres inşallah 3 ayda sizinkide tamamen biter doya doya dışarı çıkabilceğimiz zamanlarda gelcek inşallah Allah yardımcınız olsun
findikbrnlu0_ Sehercomak1301 kolik bitti atak başladı şuan 6. Ayımıza yeni girdik zaten doğduğundan beri uykuyla arasında sıkıntı vardı haşa var bi diğer ağlamalar falan düzeldi
Emo12 48 günlüğüz gece uykusu yok gaz dan uyumuyor kendini sıkıyor kızarıyor sesi kısılıyor aglmaktan elimden bişiy gelmiyor cok yoruldum yetemediğimi hissediyorum sütüm azaldı ev işi yapıyorum yemek bile yiyemiyorum tek büyüttüyorum aileler uzakta🤦♀️
Emo12 48 günlüğüz gece uykusu yok gaz dan uyumuyor kendini sıkıyor kızarıyor sesi kısılıyor aglmaktan elimden bişiy gelmiyor cok yoruldum yetemediğimi hissediyorum sütüm azaldı ev işi yapıyorum yemek bile yiyemiyorum tek büyüttüyorum aileler uzakta🤦♀️