mervemama çok teşekkürler. Size de gonlunuzc nasip olsun hayırlısı inşallah 🙏🙌😊Ben aktif kpssye çalıştım mezun olduğumdan beri. Baya yıprandım. Tek odagim kpss oldu. Yani o 2 sene bana ömür gibi geçti esasen. Evlenmeden atandım. Ataninca hemen evlilik oldu. Yani ben evliyken hele de çocuk varken atanamazdim belki de. Nasip. İnsan isterse her şeyi yapar ama. Bence girin kpssye. Evet alan sınavı çalışmadan olmuyor ama her zaman puanınız elinizde olsun, kapasitenizi de ölçersiniz bu şekilde. Bakarsınız alım çok olur yerleşirsiniz. Mardinin en gelişmiş ilçesi midyat. Gelişmiş ve güzel turistik. Okulumda bebeğim küçük olduğu için ders saatlerimi en uygun olanına ayarladı. Maaş karşılığı, ek derssiz giriyorum haftada 15 saat. 3 gün okula gidiyorum.