Kızlar oğlum 33 haftalık doğdu ilk doğduğu günden beri cigerinden hırıltı duyuyordum kuvezde kaldığı zaman bile o zaman doktoruna sordum normal prematüre dedi 2 aylık oldu geçmedi burnu tıkanık dendi şuan 4 buçuk aylık başka bir doktora gittik röntgen çekildi ve sağ ciğerde bant benzeri yapı olduğunu söyledi ama tam olarak ne olduğunu da bilemiyorum fakat ciğerde bişey var dedi tomografi çeksem henüz çok küçük o yüzden çekmekte istemiyorum tıpa götürmenizi istiyorum dedi başına böyle bişey gelen varmı kendiliğinden geçmezmi bu