Bebeğim yeni 3 ayına girdi. Biz piyanolu oyun halısını çok seviyoruz. Zeka kartlarıyla tummy time yapıyoruz. İngilizce/Türkçe çocuk kitapları okuyorum, o da resimlerine bakıyor. Aynaya bakmayı çok seviyor. Ve gün içerisinde çok fazla konuşup şarkı söylüyorum. Ama günler uzun, başka neler yapabiliriz? Siz bebeklerinizle neler yapıyorsunuz?