Anneler selamlar, haziran ortasında bebeğim 8 aylık olduğunda işe geri döneceğim. Genelde evde olacağım ancak arada sırada iş yerine gitmem gerekebilir. Bu durumda sağım yapacağım. Aşağıdaki konularda tavsiyelerinize ihtiyacım var.
Sağdığım sütü bozulmadan saklamam eve getirmem lazım. Önerdiğiniz bir çanta markası ya da özelliği var mı ? Neye dikkat etmem lazım ? Soğuk tutan kasetlerden de koymalı mıyım çantaya?
Hep emzirdim hiç biberon vermedim bebeğime. Ben işteyken biberonla verilse meme reddine sebep olmasından korkuyorum. 8 aylık olmuş olacak ama yine de olur mu? Burada da önerilerde bulunabilir misiniz ?
Siz yokken sağdığınız süt nasıl veriliyor bebeğinize ? Nasıl ısıtılıyor vs ? Çok cahilim bu konuda.
Ek gıda da var tabi ama asıl öğün hep anne sütü oldu.
Çok teşekkürler şimdiden.