Yaseminnnnn112 Kızlar benim Oğlum kolikti çok çektim 4 ay ne gecem ne gunduzum yoktu şimdi yeni bebeğim oldu 18 günlük en büyük korkum kolik ve gaz sizde ne zman başladı yoksa atlattikmi lütfen tecrübeli anneler yazsin
Lulemom Yaseminnnnn112 15-20 günden sonra başlar diye biliyorum. Bizimki 15 günden sonra başlamıştı, ama kolik değildi, bence kolik olsa şuan belli ederdi sizinki
GiybetReis Yaseminnnnn112 1 haftalıkken başladı. 10 günlükken biogaia başladık. 5 ay sonrası tamamen bitti. Ama biz hep biogaia kullandık her gün düzenli. İlk 1 ay zor geçti. Sonrasında biogaianın cok faydasını gördük. 5 aylık olunca bıraktık.