Zhl123 Bebeğim kolik. Hiç huzuru kalmadı. Bizlerde mafolduk. Daha 1 aylık. Tahmini bu durum ne zamana rahatlar. Yok yorulduk kendini perişan ediyor oğlum. Yıldık🤦
alya00 Zhl123 bebekten bebeğe değişiyormuş. Allah sabır versin çok zor. Kırkı çıkınca düzelir dediler kırkını bekledim hala düzelmedi şimdi 3 .ayda düzelir diyorlar dört gözle 3 aylık olmayı bekliyorum inşallah düzelir
Aysnrincii Zhl123 ne yaparsak yapalım o ağlamalara hiçbir şey fayda etmedi oturup bende ağlardım. 4 aylık oldu çok azaldı çok şükür
Zhl123 @"alya00″Bende aynıyım ya. Gece gündüz bir oldu resmen. Çığlık çığlığa ağlıyor. Damlalar fayda etmedi. Napıcam şaşırdım kaldım