Biricik1212 Merhaba anneler benim bebeğim 4aylik formül mamayla besliyorum fakat hiç doymuyor bitince ağlıyor bnde arı mamayi sulandırıp biberonla vermek istiyorum olur mu bilgi alabilirmiyim anneler
Araslarcaaa Biricik1212 bence vermeseniz çok daha iyi doymuyor diye bir durum olamaz hangi mamayı kullanıyorsunuz bilmiyorum ama benim oğlumda oburdu hipp ve sma denedim tok tutmadı 1 saate acıkıyordu en tok tutanı aptamil oldu
Mervetnl Biricik1212 biraz daha formül mama yapıp verseniz mesela? Daha çok küçük bağırsak yapısına yazık.