Bussy_ çok uzun sürmüyordu, yüzüne hafif üfleyince normale dönüyordu. Bence bi nörolojiye götürün uzun sürüyorsa. Aklınızda kalmasın en azından. Farklı bişeyde var ise erken teşhis olmuş olur. Bizimki azaldığı için bi sorun görmedi doktor. Bu arada bende bebekken böyleymişim hatta 1 kere bayılmışım. Ailede var ise genelde bebektede oluyomuş