Martmucizesi Kızlar kızım 3 aylık dünden beri hasta ateşi var gece acile de götürdük fitil verdi calbol verdi kullanmama rağmen etki göstermedi ateşi iyi ama gözleri sulanıp duruyor ne yapabilirim kendimi çok kötü hissediyorum kızıma yetemiyorum 😑
Akkebru Martmucizesi emziriyor musunuz emziriyorsanız sarımsak yutun bol bol emzirin birde sarımsak bal limon karışımı yapın için o da geçer sütten iyi gelir Allah şifa versin
Asyaveannesi04 Martmucizesi hiç öyle düşünme yetememek nedemek? Bol bol emzir ateşi varsa, alnına ıslak bez koy bulunduğu odayı sürekli havalandır, geçmiş olsun
Duygu29 Martmucizesi emiyorsa bol bol ıhlamur çayı iç. Senden bebeğine geçecek. Sürekli nemli bez ile ateşini kontrol altına al