mavigiller Selam bebekleriniz için losyon mu kullanıyorsunuz yoksa yağ mi? Ecowellin losyonunu öneriyorlar kokusu kötü yazmış çoğu kişi ama emin olamadım kullanıp memnun kaldığınız bir marka var mı?
Kitapkokusu mavigiller Bebek yağının gözenekleri tıkadığını biliyorum bu yüzden hep losyon kullandım.
NesliEce mavigiller ben sebamedi kullandm kzimin cildi çok kuruydu dökülmeleri oluyordu hastaneye gttm.bunun için Sebamed yazdı doktor yağı kesnlikle kullnma dedi çok iyi geldi şuan 3 yasnda kuruluk vs kalmadı ama banyodan sonra yne kullanyorm yumuşacık yapyor
canikoko Nemlendirmek için banyodan banyoya losyon sürüyorum. Günde bir defa de yağ ile masaj yapıyorum
sadekahve_bitter mavigiller atopiktik linola kullandık kokusuz çok güzeldi şimdi de la roche posay kullanıyoruz ilk doğduğu dönem weleda kullandım kokusu hafif güzeldi
mavigiller sadekahve_bitter teşekkür ederim hemen bakacağım ben weledanin şampuanini kullanıyorum o aklıma gelmemişti hiç 🌸🙏