Geceperisi Akşam haberlere çıkmış kızlar kreşler ücretsiz olacakmış 3 5 yaş aralığı bilen var mı doğru mu okullarda ki ana sınıfı için mi diye düşündüm ama o zaten ücretsiz değil mi?
Feyzosumunannesi Geceperisi devlet okullarının kresleri sanırım özel kreslerin ücretsiz olması imkansız gbi
Geceperisi Feyzosumunannesi demi valla bende öyle düşündüm 3 4 binden aşağı kreş yok ücretsiz olmaz inşallah olur da bizde yararlanırız
iki_prens_annesi Aynisini baska posttada yazdm anaokula kayit yaptrmk icin gtmistim 3 bin istediler aidat kalmis sadece