Merhaba sevgili anneler,
Aslında post acmak gibi bir alıskanlığım yok.Ama bugun tıpkı sizinde doğum günlerinde hissetiğiniz gibi bir mutluluk ve ona eşlik eden garip bir duygu var içimde…
İki yıl önce tam bugün 08.44 te kızımı kucağıma aldım.Zaman nasıl gececek,nasıl büyüyecek derken bugün tam iki yaşına bastı.
O zamanlar burada 2 yaş annelerini görüp biz o günlere ne zaman geleceğiz diyerek imrenirdim…
Özellıkle yeni doğum yapan anneler,inanın günler cok çabuk geciyor.Her anın tadını cıkarın.İlk zamanlar cok zor geliyor,hayatım değişti diyorsunuz ama inanın geçecek.
Buraya neden bunu yazmak istediğimi bilmiyorum ama okuyanlara tesekkur ederim.
Herkese kucak dolusu sevgilier💕