Denizanasi92 Bir kez karnıyrık için kızarttım çok güzel oldu geçen küçük doğrayıp kızartayım dedim hiç güzel olmadı hangi programda yapmalıyım sanırım yanlış yaptım
Haticezeynoo Denizanasi92 kizartmayi hangi ayarda yaptınız acaba benimki asla olmadi yada beceremedim
Denizanasi92 Haticezeynoo benim de iyi olmadı işte sebze programında yaptım karnıyarık için o iyi oldu ama küçük doğrayınca olmadı
happymome23 Canım Philips kullanıyorum bugün yaptım tutturdum patlıcanı illaki biraz kalın doğramak lazım 180 derecede 10 dkda güzel oldu yoksa kaç sefer küçük doğruyordum kuruyor