Bengimn Çoğunlukla uni babynin biberon temizleyicisiyle yıkıyorum biberonlarını emziklerini bulaşıklarını. Yetişemediğim zaman bazen makineye atıveriyorum kurumasın, kokmasın diye ama çıkınca kendi deterjanıyla tekrar bir yıkıyorum mutlaka. Ama 6 aylık olduktan sonra bazen makineden çıktığı gibi de kullanıyorum valla. Herşeyi kendi deterjanıyla yıkasam da acele ederken makinede yıkanmış çatalla püre de eziyorum sonuçta valla bu bulaşık işi zor ya beni en çok yoran şey bu 😑