Merhaba anneler,
Bugun saglik ocaginda kontrolumuz vardi ve bebegimin 16 gunde hic kilo almadigini soyledi. 3460 dogdu, 7.gun tartida ustunde kiyafet varken 3600 cikti ve bugun 16.gunde de ustunde kıyafet varken 3600 cikti.Bebegime sadece anne sutu veriyorum. Ben uyandirmasam bile kendisi 1,5-2 saatte bir kalkip emiyor. Memede de en az 15-20 dakika kaliyor fakat hicbir sekilde kilo almamis. gunde 5-6 kere kaka yapiyor ama dolu dolu cisli bez gun icinde cok nadir goruyorum. tecrubeli anneler yorumlarinizi bekliyorum 🙏