Egem06 Anneler oğlumu 2 yıl önce klips yöntemiyle sünnet ettirdim ama. Oğlum 4 yaşında pipisinin ucu hep içeride yani sizlerde de durum aynı mı sürekli geriye çekip temizlemek gerekiyor onda da oğlum dokundurtmuyor 🤦🏼♀️
Pasamm14 Egem06 benim oğlum normal dikişli sünnet oldu ilk baslada kilolu olduğu için dediğiniz gibi sürekli içeri kaciyoru ama şu an üç yaşında o kiloyuda attı içeri kaçma durumu olmuyor artık
Egem06 Çok isteyerek yaptırdım yani klips olsun diye ısrarcı oldum ama bu durum çok canımı sıkmaya başladı hem dokundurtmuyor hem dw ucu hep içinde
YMomy Merhaba, bizde sünnet yaptıracağız . Siz neden klips yöntemini istediniz pek bilgim yok sizin sorunuza cevap veremiyorum ama neden klips istediğinizi söyleyebilir misiniz
Egem06 YMomy daha iyi olduğunu söylediler dikişsiz oluyor klipste normal de dikişli oluyor biliyorsunuz