frdvsntrk MERHABA ANNELERİM, 4. AYLIKKEN BAŞLANMASI GEREKEN KAN DAMLASI İÇİN DOKTORLARINIZ NE ÖNERİYOR ACABA ? BİLGİLENDİRME YAPARSANIZ ÇOK MEMNUN OLACAĞIM 😊 ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM
mraslan frdvsntrk Sağlık ocağının verdiği hiçbir ilacı kullanmıyorum hem kan damlası hem d vitamini olarak neden derseniz de eğer ikiside paraben içermektedir. Doktorumuz bize fermix’i önerdi aç tok fark etmiyor kilosu kadar damlatıyorsunuz ağzına. Fakat sıkıntılı olan kısmı ise dikkatli olmanız lazım damlatırken bir yere damladı mı lekesi çıkmıyor 😞