Benim kızım da 5 ay 8 günlük. Oyun halısı bondigonun top havuzlu oyun halısıydı ve hediye gelmişti, sürekli mızmızlankyordu ve durmak istemiyordu hiç. Bende videosunu çekip doktorumuza izlettim, sevmemiş bunu kaldır dedi. Ana kucağını çok seviyor, oturur, yarı oturur ve yatış pozisyonu var Allah’tan. Bu aralar ana kucağında dik oturtuyorum etrafı ve beni izliyor, kucağına diş kaşıyıcısı, çıngırak ve hışıltılı kitabını veriyorum oyalanıyor biraz ama daha sonra kucak istiyor. Yerde çarşaf üstünde sırt üstü kendi kendine vakit geçirmeyi seviyor hiç, biraz ben oyalasam bile mızmızlanıyor illa kucakta kucak. Tummy time’a bayılıyor aynasını karşısına koyduğumda aynaya bakarak gülüyo, aguluyo. Dönme egzersizleri yaptırmaya başladım geçen ay tam dönemiyor ama yarım dönüyor sağa-sola. Başka ne yapabiliriz bilemiyorum, 2 saatte bir uyuyo zaten. Ama oyuncaklarından sıkıldığını daha azönce eşime söyledim sanki farklı bişeyler arıyor gibi🙄 sizce piyanolu oyun halısı almalı mıyım? Gerek yok mu artık?