Abide91 merhabalar benim bebeğiminde çok çürümüştü öndeki iki dişi erimişti artık genel anesteziyle dişleri yapıldı azı dişlerinde de varmış çürük doktor da evet düşecek ama 12 yaşına kadar idare etmesi gerekiyor o yüzden önemli yapalım demişti 18 aylıktı hiç bir şey ıssıramıyordu çok şükür şu an iyiyiz