Anestezistanne Gerçekten çok bunaldım hep bana bunu diyorlar çok sakınıyorsun ondan oğlum 16 aylık 14 aylıkken gözyaşı kanalı tıkanıklığı operasyonu geçirdi operasyondan sonra çok iştahsız idi yemez içmezdi zaten çok yiyen bir çocuk değildi zayıf zaten her neyse kızlar yemiyor diye doktora götürdüm kan tahlilleri vs yapıldı şükür vitamin değerleri iyi çıktı demiri düşük çıktı diye doktor ilaç yazdı daha önce sidefer kullandım bir kaç ilaç daha kullandım bu takviyeler ile yükselmez deyip ferrozinc yazdı ama diş lekesi yapar su ver mutlaka dedi daha önce 4 aylıkken kan ilacı başlarken ilk iki hafta sağlık ocağın verdiği vegaferonu kullandım sonra bıraktım ön iki dişinde lekelenme oldu sonra kaldı herkes zamanla geçer kan ilacından dediler bende çok umursamadım tekrar kan ilacına başlayınca diş sayısı da çok olunca daha çok dikkat edeyim dedim Şuan lekeli olan dişi çürük gibi kapkara oldu ve yan taraflara da sıçradığını farkedince hemen pedodontiye randevu aldım gittik doktor kan ilacından dedi ama oğlum çok izin vermedi iyi bakamadı emin misiniz deyince tekrar baktı diş çürüğü başlangıcı dedi dişlerini fırçalaman lazım ilaçtan sonra su ver daha çok küçük müdahale edilmez edilse bile genel anestezi altında tam teşekküllü bir hastene olması lazım dedi Şuan o aşamada değil zaten üç ay sonra kontrol dedi ilacın bitmesine 15 gün var az önce komşum ile konuştum oğlu kolunu kırmış geçmiş olsun vs dedim sonra oğlumu sordu bende Şuan böyle bir derdimiz var dedi kızdı çok sakınıyorsun ondan biraz sal vs gerçekten çok yoruldum bu yaşına kadar şekerli gıda yemedi içmedi bu kadar dikkat edip böyle bir şey gerçekten olur mu yaa gece beslenmesini bir yaşında kestim abur cubur yemez bazen diyorum ki problem bende mi aşağı görseller ekliyorum sizce kan ilacı lekesi yoksa çürük mü ilacı kullanmadan önceki hali ve sonraki halini ekliyorum
Blackbird88 Anestezistanne sakınmakla bir alakası yok bence bu durumun, kan ilaçları ben hiç kullanmadım oğlumda kanı iyiydi ama kullananlarda aynı sorun olduğunu biliyorum.
Derya-Anne Anestezistanne benim kızımında dişleri komple çürük ve bu yüzden çok sık hasta oluyo boğaz enfeksiyonu geciriyo geçenlerde 1 hafta hastanede yattı ve doktor direk dişlerindeki çürüklerden toparlanamıyo toparlanması zaman alıyor bir an evvel diş doktoruna götürün ama Kastamonu’da çocuk dışı yaoan doktor olduğunu sanmiyorum Ankara’ya gitmeniz gerekebilir dedi 2 hafta sonraya diş doktoruna randevu aldım daha önce almıştım iptal edildi tekrardan başka bir doktora aldım bı goturuo göstericem bakalım. Benimde oğluma ferrozinc yazdı kanı düşük çıkmış çıktı ablasıyla aynı hastaliktan o da hastanede yatmıştı 5 gün bende ilacı her verdiğimde su veriyorum dişlerinide fırçalıyorum inşaallah bizimde böyle olmaz
A_12ynr Anestezistanne eczanedekiler leke yapıyo o yuzdn arkasından su verin diyolar bnmki beğenmedi bız izle sldik doğadan arkadaşa uyardı bizimkini çürüttü saglikocagindan alma diye . Bnde ocean aldim kan ilacını lekesi ol fircala ve su ver kulanmaya devam edersen. Yoksa çürümeye kaadr gider yavaş yavaş ilerlems
Snnss Anestezistanne Üstünden çok geçmiş ama merak ediyorum ne oldu dişleriniz 2 yaşında oğlum aynı durumda kan ilacından Çok üzüldüm bir iki ay içinde bu hale geldi
Melekg Oğlumun 6 aylıkken beri dişlerini fırçalamaya başladım ne kadar fırçalansa da kan ilacı karartıyor ama bırakınca geçti bizim 4 yaşında çürük de siyahlıkta yok sizinki çok kararmış bu kadar karartır mı bilmiyorum gerçi o dişler dökülecek
Anestezistanne Melekg ilk görsel kan ilacını kullanmadan önce kan ilacını kullandıktan bir hafta sonraki hali diğer görseller bende dişlerini çok küçükken alışsın diye fırçallamaya başladım ama aktif olarak izin vermiyor oyun gibi o kendisi yapamıyorum zaten bana da izin vermiyor
Anestezistanne Derya-Anne şükür oğlum hastalanan bir çocuk değil ya da biz henüz bu aşamada değiliz ilaç kullanmadan önce böyle değildi dişleri çürük olma ihtimalini düşük görüyorlar üç ay sonra tekrar götürcem kontrole 🥲
Anestezistanne A_12ynr bende sidefer kullandım bir dönem ama kan değerlerini yükseltmedi doktor bunlar çok yükseltmiyor deyip bu ilacı yazdı ve iki haftada oğlumda gözle görülür baya fark var ama dişleri böyle oldu ilacın bitmesine az kaldı bir daha almayı düşünmüyorum sonra tekrar pedodontiye götürcem dişleri için çünkü doktor başta leke dedi sonra bir dha bakınca çürük başlangıcı dedi
Aysegul93 Anestezistanne diş konusunda birşey diyemem ama Ferro sanol b kullandım ben kan ilacı şurup şeklinde hem dişe zararı yok hemde toparlıyor hemen değerleri
A_12ynr Anestezistanne iste demir ulaci curutuyo disleri zamanlaaaa he bu cocukdan çocuğa farklı olbilir curutmemesi için leke kaliyo ilk çürütmemesi için bi kaşık su verin diyolar leke zamanla kaybolsun su ile farklı da olabilir bebekden bebeğe kimse reçete vermiyor çünkü herkes farklı söylüyor bnmki direk kağıdı ni verdi bizimki normal
Anestezistanne Snnss maalesef 4 yaşında oğlum hala mevcut ama ilerlemedi o şekil leke olarak duruyor büyüdükçe dişleri lekeli alan küçük kalmaya başladı diş doktoruna da götürdük zaten dişleri düşücek müdahale etmeye gerek yok dediler anlayacağınız geçmiyor
beginnerrmomm Snnss hangisini kullandınız demirin? Sensodyne’nin bebekler için olan diş macununu çok övüyorlar