Lenali merhaba . Bebeğim 4 aylık bebek arabasında hala pusetle gezdiriyorum acaba sizler diğer büyük parçayımı kullandınız yoksa pusetmi ? Sanki çocuk içinde 2 büklüm giib geliyorda ? Fikirlerinizi deneyimlerinizi paylaşabilirmisiniz ?
Nazendehanim Lenali ben puseti 2-3 ay kullandım o da yürüyüş AVM de falan bidaha pusetten çıkar arabaya koy yapmamak için artık diklenmek istiyordu bebeğim bebek arabasina geçtim
Nazendehanim Lenali ev içinde pusete koyuyoum cingirakli uzanmali oyuncağı var onla oynuyor ama dışarda pusetle kullanım bana da zor oluyor agirlasiyor gerek yok bence artık
Nurbost Lenali ben de bunu düşünüyodum . 6aya kadar kanguruya geçerim diye düşünmüştüm bakalım başka napıyolar
Mamaaaaa Lenali 5 aylık yeni geçtik portbebeye ama puseti hala yanımızda taşıyoruz arabadayken ona biniyor daha güvenli olduğu için ve biryere gittiğimizde içinde uyuyor, kızım puseti çok seviyor portbebeye ağlıyor nasıl kurtulucaz bu pusetten bilmiyorum 😅
edafmo Lenali benimde bebeğim 4 aylık hala pusette. Altında minderi olduğu için tamamen gömülmüyor içine o yüzden rahat ediyor
GmzEfln- Lenali Bizde 4 aylıyız pusette durmayı hiç sevmiyor sürekli kafasını kaldırmaya çalışıyo içinde yada ağlıyor. Büyüğüne geçmek için daha erken mi acaba bende korkuyorum