Prenses_Liya Kızlar 6 ay önce sezeryan oldum Sezeryan sonrası her adetime 10 gün kala kahverengi leke geliyor normal mi bu hep geçer dedim Doğumdan sonra rahim kendini toparlıyodur dedim ama yok korktum başka birşey çıkar diye başına gelen varmı