Bence sümela görülmesi gereken bi yer ama beklentiniz düşük olsun. Diğer yerler hususunda arkadaşlara katılıyorum. Hamsiköy, uzungöl, Atatürk müzesi güzel. Genel olarak şehir güzel bence sahilde yürüyüş bile yapabilirsiniz. Sera gölüne yazın gitmiştik inanılmaz bunaltıcı bir hava vardı ve 1 saat oturduğumuz çardak ücretliymiş 60 tl ödemiştik galiba 😅 bebeğiniz küçükse kanguruya oturtun sümelada baya merdiven var çünkü. Biz kanguruyla dağ tepe her yere tırmanıyorduk, şimdi oğlan büyüdü bi yere gidemiyoruz🙂