babyyyy1 Sema065 jandarmalar kendi memleketinde çalışamaz öyle bi hakları yok büyük ihtimal torpil ile çıkmıştır yoksa imkansız
Sema065 @tuzludakota Bence de o yazdı yoksa kimse verilmemiş memleketine bi eniştem gidiyor nasıl işse artık
Sevvl Sema065 kendi istemıstır kuzum nerde öyle devlet kendi memleketine aracaysak millet gitmek için can atıyor memleketine
dygusalmom97 Sema065 benimde memleketine giden arkadaşlarım oldu ama hepsi kendileri yazıp gitti öbür türlüsü mucize falan
Lulemom Sema065 depremzedelere ve deprem bölgelerine öncelik tanındı. Dilekçe vererek bu bölgedekiler istedikler yere gitti. Bölge dışındanda isteyenler deprem bölgesine geldi. Kendisi istemiştir yani
Nacafa Bizim iki arkadaşımız aileleri de depremzede oldukları halde memlekete tayin istediler dilekçe vererek ama çıkmadı. Şans işi bu
elmaliturtam Sema065 eğer kendi isteği ile olmuşsa kızmakta haklısınız eşinin de onayını alması gerekirdi onun da hayatını etkileyecek bir kararda hakkında hayırlısı olsun umarım her şey güzel olur onlar için
gozleri_deniz1 Sema065 benim bildiğim kendi memleketini yada eş memleketini seçemiyor sistem uyarı verir. Sistem değiştiyse ya kendisi yazdı yada tercih dışı oldu. Kardeşiniz bilmiyor mu nereleri tercih verdiğini acaba🌸