Merhaba kızlar. Oğlum aralıkta 3 yaşına giricek ama henüz konuşmuyor. Çok aşırı enerjik asla durmuyo. uyumadan uyumaya uzanır dinlenir. Çok çabuk sinirleniyo ve sinirlendiğinde vurma, kırma eğilimi var. Kelimeleri anne, baba ,aba , bebi , dudi(böcek) aç, oci(halası) cici, monki der (maymun) ,olmuyo , bıcıbıcı,
nımnım( yemek), su tüm hayvan seslerini sorduğumda çıkarır. Yıka der, Bay bay der, cicikuş , sis(diş fırçası) der. Babası gittğinide anne baba gitti diyo cümle olarak şu an sadece bunu söylüyor. aklıma gelmeyen bi kaç kelimesi daha var Ağzında hep bişeyler geveliyor ama bunları anlayabiliyorum. Bişeyler yaptırmak istediğinde götürüp gösteriyo eliyle işaret ediyo. Yada bişeyi yapmasını istediğimde genellikle yapar kapıyı kapat, onu bırak, çekmeyi kapat. Hadi gidelim. Yemek ye, kumandayı ver, baba geldi dediğimde evde arar, yada bişeyi eline verip birine vermesini söylediğimde verir. Bu tür bi kaç şey. Ama konuşmuyor. Çocuklarla oynamayı seviyor ama hep kovalamaca oynuyor vurdulu kırdılı şeyler. Ama bulunduğumuz yerde hiç çocuk yok ne komşumuz nede bi akraba zaten kimsem yok burda bazen 1 ay bir çocuk görmüyo asosyaliz yani. Parktada arkadaş edinemiyoruz. Nasıl bi yol izlemeliyiz, doktora mı götürmeliyim. Kreşe vermeyi düşünüyorum ama yaramaz bi çocuk olduğu ve henüz kendini anlatamadığı için çok korkuyorum. Yani nasıl orda bırakıcam onu. Ya öteki çocuklardan biri döver vurursa ( çünkü ilk benimki başlatabilir) , yada eğitmenleri bişey yaparsa zaten aşırı yaramaz benim bile sabrımı sınar sürekli. Bişey olsa anlatamayacakta bin tane şey izliyoruz. napcam ben kafayı yicem.