294129 yazlığa gidiyoruz.. sadece özel eşyalarımızı alıp çıkıyoruz çünkü kıyafetlerimiz havlukarımız herşeyimiz orda.olmazsa olmazımız artık ekstra biönühük şemsiye aldık oğluş ta olacağı için herhalde o olacak .bu sene oğluşumuz da eklendi bakalım ona ne götürücez bilmiyorum..