hndstncvzlikek Kızlar kan değeri çok düşük cıktı sidefer ya da bestiron alın dedi hangisi sizce, ocean kullandık sevmedi içmedi
irmarose hndstncvzlikek ben bestiron kullanıyorum içinde z yağ var bağırsaklar için ve c vit var c vitaminiyle birleştiğinde demirin emilimi artar daha faydalıdır biz kilo başına x2 kullanıyoruz
Deletedmom_101 hndstncvzlikek eczaneden alıyordum ama fiyatını hatırlamıyorum üç ay önce bıraktık kullanmayı
yasminkoo Içeriginin tertemiz olmasi sebebiye newvit kullaniyorum keçiboynuzu ve demir var tavsiye ederim
irmarose hndstncvzlikek ayrı bir c vitamini kullanmıyorum verilmiyor da zaten bestiron damlanın içinde c vitamini de var 🥰