Masalikra1 senin adına çok sevindim yaa. O anlarda kafam pek yerinde değildi ama şeyi hatırlıyorum bir uzman dr vardı erkek o çok iyiydi. Keşke o yaptırsaydı doğumumu. Hemşire diyor ki sakin kal, açıklık muayenesinde nefes al ver, bağırmadan ıkının. Dr ona dedi ki buradan demesi kolay bir de sen yaşa bakalım nasıl oluyor. Ohhh dedim 🙃