Aysun1981 ben ilk 1 yaşında goturdum tabi bakıyor çıkan diş sayisi tammda bişey demiyor sonra 2 yaşta götürdüm ve 3 yaşa doğru kararma başladı dişlerinde demir ikaci kullandık çürük yaptı vb dolgu oldu bir yıldır sanırım 5 kez gttik geçen hafta normal kontrole gttim hatta 6 ayda bir gtmeye çalışıyorum açıkçası