Merhaba canım kadınlar 2 aylık bi kızım var ve 1. aydan sonra kakamız seyrelmeye başladı önce 2 günde bir yaptı daha sonra 10 gün yapmadı ve doktorumuz yapmayabilir yapmazsa fitille 3-4 günde bir rahatlat dedi şimdi fitil olmadan yapmıyor bu hep böyle mi gitcek bunu yaşayan var mı aranızda çok üzülüyorum bu duruma:(