aysen1405 16 ay 10 günlük kızıma ilk defa menenjit aşısı yaptıracağız doktor bu ay ve 2 ay sonra 2 doz bexsero yaptırmamizi söyledi ama çok çok ateş yapar dikkatli olun dedi. Sizler nasıl atlattiniz bu durumu çok fazla ateşi ağrısı oldu mu
Ysgl26 aysen1405 yapabilir de yapmayabilir de benim oğlumda ateş olmadı mesela sadece mızmızlandı tüm gece uykusunda bile mızladı hep. sabaha bişeyi yoktu
SetenayCo aysen1405 ilk dozunda ateş, halsizlik ve uykuya düşkünlük yaptı doğru. Hatta iki üç gün mızmızlık da yaptı. Aşıdan sonra ateşini takip edin, yükselirse calpol verin. Aşı ateşi calpolle kontrol altına alınabiliyor genelde. Bol da su içirin.
bsr0712 aysen1405 bize ilk dozu 3.ayımızda yapıldı. Aşıdan önce de doktorumuz calpol verdi. 2 gün ateşlendi, calpol verdik. Birde ilk gün çok halsiz oldu, bakışları bile değişebiliyor çok halsiz olabiliyor, endişe etmeyin
CaglaOkan76 Biz 3.5 ve 15.aylarda yaptırdık ilk dozda sıkıntı olmadı ama 2.doz ateş yaptı 1 gece sürdü hemen hemen ama normalmiş 3.dozda olmadı ateş bir daha