Arkadaşlar merhaba oğlum dün 1 yaşına girdi ve dünden beri ishal,mukuslu kaka ve bir kaç gündür de iştahsızlık var.Mukusun en büyük sebebi alerji ama bu zamana kadar herhangi bir şeye alerjik reaksiyon göstermedi ve değişik hiçbir şey yedirmedim bu 2 günde bunun sebebi ne?Hafif burun akıntısı da var.Randevu almaya çalışıyorum fakat düşmüyor başına gelen ya da neden olduğunu bilen var mı?
Not:İnek sütüne geçmedik hala Aptamil mama kullanıyorum ve bu mamayı da doğduğu andan beri kullanıyorum.