Kızım 17 aylık. Dün ateşlendi. Arkadaş bir bebek bu kadar mı inatçı olur. Ateşini ölçmek istedik çığlık kıyamet. Bez koycaz kendini yırtıyor. Şurup içircez artık ağzını zorla acıp döküyoruz en son ateş cıktı 38.6 a mecbur kaldık zorlamaya. Sonra daha büyük kriz. En son ağlamaktan öğürüp kusmaya basladı verdiğimiz ilaçta boşa gitti. Zaten normalde de aşırı inatçı bir çocuk. Ateşlenince ayrı bir coşuyor. İstemediği hiçbir şeyi yapamıyoruz. Mesela yemek yedircem yok asla izin vermiyor kaşığı kendi alıyor. Giydirmesi yıkaması altını değiştirmesi yedirmesi herşeyde ayrı bir kriz. Nedir bu karakter mi yoksa duyu bütünleme bozukluğu filan mı? Dün gece o kadar yıprandım ki yani ateşe cıktıgına üzülemedim bile oturup ağladım niye böyle yapıyor diye. 2 yaş sendromu dicem yok bilinci geldiğinden beri böyle. Markette çubuk kraker almadım diye kendini yerlere atıyor kadının biri de her istediğini yapıyorsanız ondandır dedi iyice sinirim zıpladı. Her istediğini de yapmamaya calısıyorum aslında. Ay bi de 18 günlük yenidoğanım var. Kafayı kırcam yani az kaldı. Yenidoğan bu kadar yormuyor…