Sevvl Miniklerinannesi hayır eve çıkardık bizim sağlık sorunumuz yoktu sadece kilo beklenıyordu 2 kere topuk kanı aşındı sadece başla hıcbı işlem yapılmadı ropa bile gerek yok dediler 35 hafta olduğu için biz goturduk