Gceylan Doğum yapalı 1 ay oluyor doğum kontrol hapı kullanmayı düşünüyorum onun için illa regli olmayı beklemem mi lazım başlamak için
benkosarim Gceylan emziriyorsanız 2 seneye kadar regl olmamak normal iki sene onu beklemeniz gerekmez sadece cezaretta de kullanabilirsiniz kırkınız çıksın ondan sonra başlayabilirsiniz yine de bir doktora sorun
canikoko Gceylan beklemek gerekiyor maalesef. Ben de 2 aydır regli bekliyorum hapa başlamak için. Hala olmadım
canikoko Gceylan sağlık ocağının verdiği bir hap var ama ben yasmin kullanacağım. En az yan etkili ve koruyuculuğu yüksek olan o. Ücretli alınıyor